Tuesday, August 2, 2016




სადამრიგებლო პროგრამა


  
                                                 2019-2020 სასწავლო წელი  
IX კლასის დამრიგებელი :   მარეხი მემანიშვილი
დამრიგებლის უფლებები და მოვალეობები :

  1. დამრიგებელს უფლება აქვს გამოიყენოს საქართველოს კონსტიტუციით
მინიჭებული უფლებები.
ა. დამრიგებელი ყოველდღიურ საქმიანობას წარმართავს საქართველოს კანონის
,,ზოგადი განათლების შესახებ“ შესაბამისად, სკოლა–პანსიონის წესდების,
შინაგანაწესის, დებულებისა და სადამრიგებლო პროგრამის მიხედვით;
ბ. დამრიგებელი სკოლაში უნდა გამოცხადდეს გაკვეთილების დაწყებამდე 20
წუთით ადრე;
გ. შემოიღოს კლასში მოსწავლეთა მორიგეობა პასუხისმგებელი მორიგის
გათვალისწინებით. დაეხმაროს მოსწავლეს აკადემიური, ან/და სხვა პრობლემების
გადაჭრაში;
დ. დამრიგებელს ევალება მშობლებისათვის შვილის დისციპლინისა და აკადემიური
მოსწრების გაცნობა თვეში მინიმუმ ერთჯერ (ინდივიდუალურად);
ე. სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეთა დასწრების აღრიცხვის ყოველდღიური
შემოწმება, მოსწავლის მიერ გაკვეთილის/გაკვეთილების გაცდენის შემთხვევაში,
გაცდენის მიზეზების დადგენა;
ვ. დამრიგებელი ვალდებულია სასწავლო წლის დასაწყისშივე მოახდინოს მშობლის
ინფორმირება მოსწავლის მიერ გაკვეთილების გაცდენის შემთხვევაში,
მოსალოდნელი სავარაუდო შედეგების შესახებ;
ზ. დამრიგებელს ეკრძალება მოსწავლის აკადემიური მოსწრებისა და ყოფაქცევის,
დისციპლინური გადაცდომის შესახებ, მშობელთა კრებაზე საუბარი,
დაუშვებელია ერთი მოსწავლის ყოფაქცევისა და აკადემიური მოსწრების გაცნობა
სხვისი თანდასწრებით;
თ. დამრიგებელი ვალდებული სასწავლო წლის დასრულებისას გააკეთოს
სადამრიგებლო კლასის თითოეული მოსწავლის აკადემიური მოსწრების,
გაკვეთილზე დასწრებისა და ქცევის ანალიზი, აღნიშნულის საფუძველზე
დაწეროს თითოეული მოსწავლის დახასიათება;
ი. დამრიგებელი ვალდებულია, მოსწავლის წლიური შეფასების დაბალი/5 ქულაზე
ნაკლები მაჩვენებლის შემთხვევაში, გააფრთხილოს მშობელი და მოსწავლე
მოსალოდნელი არასასურველი შედეგების შესახებ და იზრუნოს მომდევნო
სასწავლო წლებში მნიშვნელოვანი პროგრესის აუცილებლობაზე;
  1. დამრიგებლის მუშაობის პრინციპია – აღზრდის მთლიანობა, აქტიური პიროვნების
აღზრდა, მოსწავლეთა ჩართულობა და თანამშრომლობის პრინციპები;
ა. დამრიგებელი პასუხისმგებელია კლასგარეშე და სკოლისგარეშე სასწავლო-
აღმზრდელობით ღონისძიებების დაგეგმვა-ჩატარებასა და სადამრიგებლო
საათის პროგრამის განხორციელებაზე;
  1. დამრიგებელი ვალდებულია იზრუნოს, მოსწავლეთა ჩართულობით, საკლასო
ოთახის ესთეტიკურ გაფორმებაზე და სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვაზე;
  1. დამრიგებელი ვალდებულია მოამზადოს მოსწავლეები და უზრუნველყოს კვების
ბლოკში, სპორტისა და ცეკვის გაკვეთილებზე ორგანიზაციულად გამოცხადება;
დამრიგებელი პასუხისმგებელია დირექტორთან წარსადგენი დოკუმენტის შევსებაზე, მათ შორის ნიშნების ფურცლის ზუსტად შევსება, პ/საქმის წარმოება(ყოველი სემესტრის ბოლოს კომენტარებისა და სასწავლო წლის ბოლოს დახასიათება/კომენტარები, შეფასება, გაცდენების მითითებით).
მუშაობის მიზანი
ჯანსაღი, ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების მქონე პიროვნების აღზრდა, სასწავლო პროცესის მართვა, მოსწავლეთა აკადემიური პროცესის მართვა, მოსწავლეთა აკადემიური პროცესის მონიტორინგი,მშობელთათვის მოსწავლეთა შედეგების გაცნობა.
მუშაობის პრინციპები
Ø  მოსწავლეებში ნიჭისა და ძლიერი მხარეების აღმოჩენა;
Ø  პასუხისმგებლობის და ვალდებულებების განვითარება;
Ø  ჩართულობა საკლასო ცხოვრებაში(ზეიმების, ლაშქრობების,ექსკურსიების მოწყობა);
Ø  მოსწავლეებთან თანამშრომლობითი ურთიერთობა;
Ø  მშობლების ჩართულობა სკოლის ცხოვრებაში;
Ø სასკოლო ცხოვრებაში მონაწილეობის მიღება (კონცერტებში, ლაშქრობებში,ზეიმებში, კონკურსებში.).

ცნობარი
2019-2020 სასწავლო წლის დასაწყისში IX  კლასში ირიცხება  28  მოსწავლე:    
              მოსწავლეთა სახელობითი სია:
აბჟანდაძე ზაური
21101044050
არჩვაძე  საბა
21201044022
ბრეგვაძე    თეკლე
21601043933
გაბეხაძე გიორგი
21501044018
გამეზარდაშვილი  ნინი
01211108156
გოგლიჩიძე   ნიკა
21601043243
დევიძე          ნიკა
01801112652
ზარნაძე       ლიზი
21201044252
კახიძე      ნატა
62802016803
კირკიტაძე თეკლა
21501044068
კირკიტაძე დავით
60501167029
ლილუაშვილი ნუგზარ
51065338720
ლილუაშვილი ირაკლი
21801043927
მაკარიძე ლიზი
21601044231
მაჭარაშვილი ლაშა
21401044186
მორალიშვილი დათო
21401044196
ნიკოლაძე  გიორგი
 21201044182
სახელაშვილი საბა
21501044138
სუთიძე   გიორგი
21201044212
ტოფაძე გენადი
21701044043
ქოჩიაშვილი დავით
21801044125
ქოჩიაშვილი მარიამ
21501044393
ქოჩიაშვილი ხათუნა
21901044097
ღვინეფაძე         გაგა
21501044308
ხუჯაძე            დავითი
21801044155
ჩარკვიანი        მარიამი
21301043376
ჩიხლაძე            სოფი
21701044253
ჭაბუკიანი         მარიამი
62802015665
ჭინჭარაული     ნიკა
01650003772



ფიზიკურად ყველა ჯანმრთელია. ყველა მოსწავლეს ყავს მშობელი.


შესასრულებელი  აქტივობები
კლასის საათიაქტივობები და მიზნებიდროშენიშვნა
·   ქცევის კოდექსის          გაცნობა
·   მოსწავლეთა
მორიგეობის დაწესება.
გავაცნობ მოსწავლეებს  ქცევის კოდექსს და შინაგანაწესს.
მოსწავლეებთან ერთად დავაწესებ მორიგეობის სიას, გამოიკვრება გაკვეთილების ცხრილი. მოსწავლეები პასუხისმგებელნი იქნებიან ოთახის სანიტარულ-ჰიგიენური პირობების, სასკოლო ინვენტარის გაფრთხილებაზე.
·         კლასის კონსტიტუციის შექმნა.
·         როგორი მინა იყოს ჩემი დამრიგებელი
 მოსწავლეებს დავავალებ ჩამოწერონ ის წესები რომელთა დარღვევაც მათ საგაკვეთილო პროცესში არ შეუძლიათ, ასევე მათ მიერ მოფიქრებულ დასჯის მეთოდებსაც გამოვიყენებთ.
      ჩემი კლასის გერბი
·         როგორი უნდა იყოს წარმატებული კლასი?
 მოსწავლეები შექმნიან თავანთი წარმოსახვით კლასის  გერბს,საიდანაც ფარული კენჭის ყრით გამოვლინდება საუკეთესო და კლასში გაიკვრება.
მოსწავლეები დაასახელებენ წარმატებული კლასის კრიტერიუმებს და მოიფიქრებენ თუ როგორ შეიძლება მოხდეს ამ კრიტერიუმების შესრულება
·  ჩემი მომავალი პროფესიამოსწავლეები წერილობითი სახით წარმოადგენენ თუ რა სურთ გამოვიდნენ მომვალში და რამ გადააწყვეტინა მათ ეს.
·         ბავშვთა უფლებები  და  მოვალეობები ბავშვთა უფლებების კონვენციის განხილვა
·         ჩემი მისაბაძი პიროვნებამოსწავლეები დაასახელებენ და წერილობითი ფორმით ჩამოაყალიბებე ვინ არიან მათთვის მისაბაძი პიროვნება/პიროვნებები და რატომ თვლიან ასე?
·         მუზეუმში  წასვლათბილისის მუზეუმების დათვალიერება
·         რას ნიშნავს  კლასელისათვის იყო წარმატებული?მოსწავლეები დაასახელებენ იმ კრიტერიუმებს რაც მოსწავლეთა წარმატებას შეუწყობს ხელს და მათთვის წარმატებული მოსწავლის სტატუსი რამდენად მნიშვნელოვანია?
·         განვლილი პერიოდის შეჯამება     განვლილი პერიოდის განხილვა მოსწავლეებთან ერთად
·         პატივისცემა საკუთარი თავის ,სხვა ადამიანების. მოსწავლეებმა გაიაზრონ რომ, პატივისცემით უნდა მოვეპყროდ საკუთარ თავს, მასწავლებლებს,თანატოლებს და მშობლებს.
·         დაუსრულებელი ისტორია მოვიფიქრებ დაუსრულებელ ისტორიას რომელსაც მოსწავლეები თავისებურად დაამთავრებენ
·         ჯანსაღი ცხოვრების წესი.ვიმსჯელებთ რა შეუწყობს ხელს ჯანსაღი ცხოვრების წესით  ცხოვრებას.
·         ჩვენ შეგვიძლია თანამშრომლობა.ერთობლივად მოვახერხებთ სხვადასხვა საკითხების მოგვარებას და იდეების დაგეგმვას
·         ჩემი საყვარელი პოეტიმოსწავლეები საყვარელი პოეტების ლექსებს წაიკითხავენ
·         თავისუფალი   თემამოსწავლეებთან ერთად შევარჩევ თემას

·   როგორი უნდა იყოს მეგობარი?
ვიმსჯელებთ თუ როგორი უნდა იყოს მეგობარი
·         ქუჩაში მოძრაობის წესები, გზა სკოლიდან სახლისაკენ, საჭირო ტრანსპორტი, სიფრთხილის გამოჩენა უცნობ , უფროსებთან.მოსწავლეებს გავაცნობ ქუჩაში მოძრაობის წესებს.
·         თავისუფალი თემის განხილვაერთობლივად შევარჩევთ საკითხს
·         მავნე ჩვევებიმავნე ჩვევებს: თამბაქოს, ალკოჰოლს, ნარკოტიკს უთხრათ არა. სლაიდის დახმარებით ნახავენ თუ რა ზიანი მოაქვს ამ ჩვევებს
·         რას ვაკეთებ თავისუფალ დროს?
·         ლაშქრობა
·         განვლილი პერიოდის შეჯამება
·         საყვარელი ფილმის გმირები, ლიტერატურული პერსონაჟები;
·         გართობის საშუალებები: კომპიუტერული თამაშები, ინტერნენტი, მათი დადებითი და უარყოფითი მხარეები.
·         რომელი სპორტის სახეობა გიყვართ და რატომ?
·         თავისუფალი თემის განხილვა
·         ჩემი სკოლის ისტორია
·         კონცერტი
·         ვამაყობ რომ ვარ ქართველი
·         როლური თამაში
·         წაკითხული წიგნის განხილვა
·         ინტელექტუალური თამაში
ეტალონში მონაწილეობა
·         საინტერესო  ინფორმაციების მოძიება და კლასში განხილვა
·         განვლილი პერიოდის შეჯამება
·         ექსკურსია

დანართი # 1

სახელი და გვარი_____________________________
დამოკიდებულება სკოლისა და სწავლის მიმართ _____________________________________________________________________________
სხვა ადამიანებთან დამოკიდებულება _________________________________________
როგორ იქცევა სათამაშო მოედანზე, დასვენების დროს ____________________________________________________________________________
როგორ ექცევა მოსწავლეებს, როგორც ბიჭებს ასევე გოგონებს _____________________________________________________________________________
როგორ იქცევა პრაქტიკული სამუშაოს დროს ____________________________________
როგორ იქცევა აქტივობების დროს ______________________________________________
რისი გაკეთება შეუძლია _______________________________________________________
რა აინტერესებს და რა მოსწონს _________________________________________________
რაშია ყველაზე წარმატებული __________________________________________________
რა პრობლემები უჩნდება ყველაზე მეტად _______________________________________

დანართი #2  – თვითშეფასება

კატეგორიები      ძლიერი  მხარეები     სუსტი მხარეები

No comments:

Post a Comment