სადამრიგებლო პროგრამა
2019-2020 სასწავლო წელი
IX კლასის დამრიგებელი : მარეხი მემანიშვილი
დამრიგებლის უფლებები და მოვალეობები :
- დამრიგებელს უფლება აქვს გამოიყენოს საქართველოს კონსტიტუციით
მინიჭებული უფლებები.
ა. დამრიგებელი ყოველდღიურ საქმიანობას წარმართავს საქართველოს კანონის
,,ზოგადი განათლების შესახებ“ შესაბამისად, სკოლა–პანსიონის წესდების,
შინაგანაწესის, დებულებისა და სადამრიგებლო პროგრამის მიხედვით;
ბ. დამრიგებელი სკოლაში უნდა გამოცხადდეს გაკვეთილების დაწყებამდე 20
წუთით ადრე;
გ. შემოიღოს კლასში მოსწავლეთა მორიგეობა პასუხისმგებელი მორიგის
გათვალისწინებით. დაეხმაროს მოსწავლეს აკადემიური, ან/და სხვა პრობლემების
გადაჭრაში;
დ. დამრიგებელს ევალება მშობლებისათვის შვილის დისციპლინისა და აკადემიური
მოსწრების გაცნობა თვეში მინიმუმ ერთჯერ (ინდივიდუალურად);
ე. სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეთა დასწრების აღრიცხვის ყოველდღიური
შემოწმება, მოსწავლის მიერ გაკვეთილის/გაკვეთილების გაცდენის შემთხვევაში,
გაცდენის მიზეზების დადგენა;
ვ. დამრიგებელი ვალდებულია სასწავლო წლის დასაწყისშივე მოახდინოს მშობლის
ინფორმირება მოსწავლის მიერ გაკვეთილების გაცდენის შემთხვევაში,
მოსალოდნელი სავარაუდო შედეგების შესახებ;
ზ. დამრიგებელს ეკრძალება მოსწავლის აკადემიური მოსწრებისა და ყოფაქცევის,
დისციპლინური გადაცდომის შესახებ, მშობელთა კრებაზე საუბარი,
დაუშვებელია ერთი მოსწავლის ყოფაქცევისა და აკადემიური მოსწრების გაცნობა
სხვისი თანდასწრებით;
თ. დამრიგებელი ვალდებული სასწავლო წლის დასრულებისას გააკეთოს
სადამრიგებლო კლასის თითოეული მოსწავლის აკადემიური მოსწრების,
გაკვეთილზე დასწრებისა და ქცევის ანალიზი, აღნიშნულის საფუძველზე
დაწეროს თითოეული მოსწავლის დახასიათება;
ი. დამრიგებელი ვალდებულია, მოსწავლის წლიური შეფასების დაბალი/5 ქულაზე
ნაკლები მაჩვენებლის შემთხვევაში, გააფრთხილოს მშობელი და მოსწავლე
მოსალოდნელი არასასურველი შედეგების შესახებ და იზრუნოს მომდევნო
სასწავლო წლებში მნიშვნელოვანი პროგრესის აუცილებლობაზე;
- დამრიგებლის მუშაობის პრინციპია – აღზრდის მთლიანობა, აქტიური პიროვნების
აღზრდა, მოსწავლეთა ჩართულობა და თანამშრომლობის პრინციპები;
ა. დამრიგებელი პასუხისმგებელია კლასგარეშე და სკოლისგარეშე სასწავლო-
აღმზრდელობით ღონისძიებების დაგეგმვა-ჩატარებასა და სადამრიგებლო
საათის პროგრამის განხორციელებაზე;
- დამრიგებელი ვალდებულია იზრუნოს, მოსწავლეთა ჩართულობით, საკლასო
ოთახის ესთეტიკურ გაფორმებაზე და სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვაზე;
- დამრიგებელი ვალდებულია მოამზადოს მოსწავლეები და უზრუნველყოს კვების
ბლოკში, სპორტისა და ცეკვის გაკვეთილებზე ორგანიზაციულად გამოცხადება;
დამრიგებელი პასუხისმგებელია დირექტორთან წარსადგენი დოკუმენტის შევსებაზე, მათ შორის ნიშნების ფურცლის ზუსტად შევსება, პ/საქმის წარმოება(ყოველი სემესტრის ბოლოს კომენტარებისა და სასწავლო წლის ბოლოს დახასიათება/კომენტარები, შეფასება, გაცდენების მითითებით).
მუშაობის მიზანი
ჯანსაღი, ეროვნული და ზოგადსაკაცობრიო ღირებულებების მქონე პიროვნების აღზრდა, სასწავლო პროცესის მართვა, მოსწავლეთა აკადემიური პროცესის მართვა, მოსწავლეთა აკადემიური პროცესის მონიტორინგი,მშობელთათვის მოსწავლეთა შედეგების გაცნობა.
მუშაობის პრინციპები
Ø მოსწავლეებში ნიჭისა და ძლიერი მხარეების აღმოჩენა;
Ø პასუხისმგებლობის და ვალდებულებების განვითარება;
Ø ჩართულობა საკლასო ცხოვრებაში(ზეიმების, ლაშქრობების,ექსკურსიების მოწყობა);
Ø მოსწავლეებთან თანამშრომლობითი ურთიერთობა;
Ø მშობლების ჩართულობა სკოლის ცხოვრებაში;
Ø სასკოლო ცხოვრებაში მონაწილეობის მიღება (კონცერტებში, ლაშქრობებში,ზეიმებში, კონკურსებში.).
ცნობარი
2019-2020 სასწავლო წლის დასაწყისში IX კლასში ირიცხება 28 მოსწავლე:
მოსწავლეთა სახელობითი სია:
აბჟანდაძე ზაური
|
21101044050
|
არჩვაძე საბა
|
21201044022
|
ბრეგვაძე
თეკლე
|
21601043933
|
გაბეხაძე გიორგი
|
21501044018
|
გამეზარდაშვილი
ნინი
|
01211108156
|
გოგლიჩიძე
ნიკა
|
21601043243
|
დევიძე
ნიკა
|
01801112652
|
ზარნაძე
ლიზი
|
21201044252
|
კახიძე
ნატა
|
62802016803
|
კირკიტაძე თეკლა
|
21501044068
|
კირკიტაძე დავით
|
60501167029
|
ლილუაშვილი ნუგზარ
|
51065338720
|
ლილუაშვილი ირაკლი
|
21801043927
|
მაკარიძე ლიზი
|
21601044231
|
მაჭარაშვილი ლაშა
|
21401044186
|
მორალიშვილი დათო
|
21401044196
|
ნიკოლაძე
გიორგი
|
21201044182
|
სახელაშვილი საბა
|
21501044138
|
სუთიძე გიორგი
|
21201044212
|
ტოფაძე გენადი
|
21701044043
|
ქოჩიაშვილი დავით
|
21801044125
|
ქოჩიაშვილი მარიამ
|
21501044393
|
ქოჩიაშვილი ხათუნა
|
21901044097
|
ღვინეფაძე გაგა
|
21501044308
|
ხუჯაძე დავითი
|
21801044155
|
ჩარკვიანი
მარიამი
|
21301043376
|
ჩიხლაძე სოფი
|
21701044253
|
ჭაბუკიანი მარიამი
|
62802015665
|
ჭინჭარაული
ნიკა
|
01650003772
|
ფიზიკურად ყველა ჯანმრთელია. ყველა მოსწავლეს ყავს მშობელი.
შესასრულებელი აქტივობები
კლასის საათი | აქტივობები და მიზნები | დრო | შენიშვნა |
· ქცევის კოდექსის გაცნობა
· მოსწავლეთა
მორიგეობის დაწესება.
| გავაცნობ მოსწავლეებს ქცევის კოდექსს და შინაგანაწესს.
მოსწავლეებთან ერთად დავაწესებ მორიგეობის სიას, გამოიკვრება გაკვეთილების ცხრილი. მოსწავლეები პასუხისმგებელნი იქნებიან ოთახის სანიტარულ-ჰიგიენური პირობების, სასკოლო ინვენტარის გაფრთხილებაზე.
| ||
· კლასის კონსტიტუციის შექმნა.
· როგორი მინა იყოს ჩემი დამრიგებელი
| მოსწავლეებს დავავალებ ჩამოწერონ ის წესები რომელთა დარღვევაც მათ საგაკვეთილო პროცესში არ შეუძლიათ, ასევე მათ მიერ მოფიქრებულ დასჯის მეთოდებსაც გამოვიყენებთ. | ||
ჩემი კლასის გერბი
· როგორი უნდა იყოს წარმატებული კლასი?
| მოსწავლეები შექმნიან თავანთი წარმოსახვით კლასის გერბს,საიდანაც ფარული კენჭის ყრით გამოვლინდება საუკეთესო და კლასში გაიკვრება.
მოსწავლეები დაასახელებენ წარმატებული კლასის კრიტერიუმებს და მოიფიქრებენ თუ როგორ შეიძლება მოხდეს ამ კრიტერიუმების შესრულება
| ||
· ჩემი მომავალი პროფესია | მოსწავლეები წერილობითი სახით წარმოადგენენ თუ რა სურთ გამოვიდნენ მომვალში და რამ გადააწყვეტინა მათ ეს. | ||
· ბავშვთა უფლებები და მოვალეობები | ბავშვთა უფლებების კონვენციის განხილვა | ||
· ჩემი მისაბაძი პიროვნება | მოსწავლეები დაასახელებენ და წერილობითი ფორმით ჩამოაყალიბებე ვინ არიან მათთვის მისაბაძი პიროვნება/პიროვნებები და რატომ თვლიან ასე? | ||
· მუზეუმში წასვლა | თბილისის მუზეუმების დათვალიერება | ||
· რას ნიშნავს კლასელისათვის იყო წარმატებული? | მოსწავლეები დაასახელებენ იმ კრიტერიუმებს რაც მოსწავლეთა წარმატებას შეუწყობს ხელს და მათთვის წარმატებული მოსწავლის სტატუსი რამდენად მნიშვნელოვანია? | ||
· განვლილი პერიოდის შეჯამება | განვლილი პერიოდის განხილვა მოსწავლეებთან ერთად | ||
· პატივისცემა საკუთარი თავის ,სხვა ადამიანების. | მოსწავლეებმა გაიაზრონ რომ, პატივისცემით უნდა მოვეპყროდ საკუთარ თავს, მასწავლებლებს,თანატოლებს და მშობლებს. | ||
· დაუსრულებელი ისტორია | მოვიფიქრებ დაუსრულებელ ისტორიას რომელსაც მოსწავლეები თავისებურად დაამთავრებენ | ||
· ჯანსაღი ცხოვრების წესი. | ვიმსჯელებთ რა შეუწყობს ხელს ჯანსაღი ცხოვრების წესით ცხოვრებას. | ||
· ჩვენ შეგვიძლია თანამშრომლობა. | ერთობლივად მოვახერხებთ სხვადასხვა საკითხების მოგვარებას და იდეების დაგეგმვას | ||
· ჩემი საყვარელი პოეტი | მოსწავლეები საყვარელი პოეტების ლექსებს წაიკითხავენ | ||
· თავისუფალი თემა | მოსწავლეებთან ერთად შევარჩევ თემას | ||
· როგორი უნდა იყოს მეგობარი?
| ვიმსჯელებთ თუ როგორი უნდა იყოს მეგობარი | ||
· ქუჩაში მოძრაობის წესები, გზა სკოლიდან სახლისაკენ, საჭირო ტრანსპორტი, სიფრთხილის გამოჩენა უცნობ , უფროსებთან. | მოსწავლეებს გავაცნობ ქუჩაში მოძრაობის წესებს. | ||
· თავისუფალი თემის განხილვა | ერთობლივად შევარჩევთ საკითხს | ||
· მავნე ჩვევები | მავნე ჩვევებს: თამბაქოს, ალკოჰოლს, ნარკოტიკს უთხრათ არა. სლაიდის დახმარებით ნახავენ თუ რა ზიანი მოაქვს ამ ჩვევებს | ||
· რას ვაკეთებ თავისუფალ დროს? | |||
· ლაშქრობა | |||
· განვლილი პერიოდის შეჯამება | |||
· საყვარელი ფილმის გმირები, ლიტერატურული პერსონაჟები; | |||
· გართობის საშუალებები: კომპიუტერული თამაშები, ინტერნენტი, მათი დადებითი და უარყოფითი მხარეები. | |||
· რომელი სპორტის სახეობა გიყვართ და რატომ? | |||
· თავისუფალი თემის განხილვა | |||
· ჩემი სკოლის ისტორია | |||
· კონცერტი | |||
· ვამაყობ რომ ვარ ქართველი | |||
· როლური თამაში | |||
· წაკითხული წიგნის განხილვა | |||
· ინტელექტუალური თამაში ეტალონში მონაწილეობა | |||
· საინტერესო ინფორმაციების მოძიება და კლასში განხილვა | |||
· განვლილი პერიოდის შეჯამება | |||
· ექსკურსია |
დანართი # 1
სახელი და გვარი_____________________________
დამოკიდებულება სკოლისა და სწავლის მიმართ _____________________________________________________________________________
სხვა ადამიანებთან დამოკიდებულება _________________________________________
როგორ იქცევა სათამაშო მოედანზე, დასვენების დროს ____________________________________________________________________________
როგორ ექცევა მოსწავლეებს, როგორც ბიჭებს ასევე გოგონებს _____________________________________________________________________________
როგორ იქცევა პრაქტიკული სამუშაოს დროს ____________________________________
როგორ იქცევა აქტივობების დროს ______________________________________________
რისი გაკეთება შეუძლია _______________________________________________________
რა აინტერესებს და რა მოსწონს _________________________________________________
რაშია ყველაზე წარმატებული __________________________________________________
რა პრობლემები უჩნდება ყველაზე მეტად _______________________________________
დანართი #2 – თვითშეფასება
კატეგორიები | ძლიერი მხარეები | სუსტი მხარეები |
No comments:
Post a Comment